هلیا جونمهلیا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

خورشید کوچولوی مامان و بابا

خدای خوبم...

1392/11/17 1:30
نویسنده : مامان سپید
334 بازدید
اشتراک گذاری
                                                                اى خدايى كه نزديكى!

     من به مهر تو مشتاق ام

 بيش تر بمان با من!

 

خسته و بى پناه و تنهايم

مثل بادى كه مجروح است

از ستم هاى صخره و ديوار

من هواى دشت آرامش تو را دارم ...

بر حرير سبز مهربانى تو

بوزم نسيم آسا ....

دور مانده ام ديرى است

اين همه پريشانى …

اين همه زخم و بى قرارى و اندوه

دورى از شوق پرواز است؛

 

آن قدر مانده ام در حبس

پر شدم از فريب قفس

دل سپردم به ميله هاى طلا

به جلوه هاى عبث!

ياد برده ام تمام هستى من

شوق پرواز در آسمان تو بود!

اى خداى آسمان و زمين

اى خداى پرنده هاى اسير

من تو را از تو مى خواهم

باز هم شوق پرزدن دارم

 

اى خدايى كه مى بخشى

هر كسى هر چه مى خواهد

اى خدايى كه نزديكى!

بيش تر بمان با من!

بيش تر بمان با من!

این شعر قشنگ رو اقای درستکار گفتن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)