هلیا جونمهلیا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

خورشید کوچولوی مامان و بابا

ولنتاین مبارک عشق کوچولوی من

1392/11/26 2:09
نویسنده : مامان سپید
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

                    ولنتاین مبارک عشـــــــــــــــق شیرینم

امروز روز ولنتاینه. میگن امروز روز عشقه. مهم نیست ولنتاین باشه یا نباشه. مهم اینه که بی بهانه دوستت دارم دخترم. تو مفهوم عشقی.  ولنتاین پارسال تو رو نداشتم. هنوز عشق و مادر بودن رو تجربه نکرده بودم. اما حالا تو رو دارم. تو زیبا ترین هدیه خدا به من و بابایی هستی. تو نشونه عشــــــــقی. هر روز خدا رو به خاطر داشتنت شکر میکنم. با تو بهترین لحظه ها رو دارم. عاشق تمام لحظه های با تو بودنم. عاشق شنیدن صدای خنده هاتم. عاشق لحظه هایی هستم که خوابت میادو چهار دست و پا از مامانی بالا میای تا تو بغلم بخوابی. عاشق لحظه هایی ام که از سوپ خوردن سیر شدی و لباتو محکم میبندی و با اخم به مامانی نگاه میکنی یا سرتو تند تند این طرف و اون طرف تکون میدی. غرق ارامشم  وقتی تو بغلم خوابی و من از نزدیک خوابیدنت رو تماشا میکنم. عاشق لحظه هایی ام که وقتی بابایی از راه میرسه با تمام سرعت با روروکت میری سمت در و از ته دل میخندی. هر لحظه شیرین تر از قبلی و من و بابایی هر لحظه از داشتن فرشته کوچولومون شاد تر.

        عاشــق تمــــــــــــــــــــــــام لحظه های مادر بودنم

                                    

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)